lauantaina, heinäkuuta 21, 2007


Mikäs se siinä taas? Kiripä hyvinkin. Täti toi 4 kerää Novitan Woolia ja siitä piti tehdä huivi. Kirin valitsin siksi, että osaan neuloa sen ilman ohjetta.


Lisäksi olen tehnyt slipoveriä pojalle, en tiedä milloin sekin valmistuu. Lisäksi tilasin lisää lankoja, joten pitää tuo slipo saada valmiiksi ennen uusien lankojen kotiutumista. Niin ja löysin vielä superohutta konelankaa, josta teen koemielessä kiriä. Ikinä en ole noin ohutta lankaa neulonut, mutta kiva siitä tulee silti.

Mietin onko nuo kuvat liian pieni, jos seuraavalla kerralla laittaisi hieman isompia. Osaako kukaan sanoa missä tässä bloggerissa näkee paljon tilaa on jäljellä?

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

SNY:si täällä kurkkimassa vihjeitä..

Essex kirjoitti...

Hahaa! Kiva kun ilmoittelit itsestäsi. Minä olen melkein kaikki ruokainen, joten pahoin pelkään ettei blogista kamalasti tule vinkkejä...mutta..

Marja A kirjoitti...

Enpä tiedä, onko Selosella bambukangasta, ei niin tarkasti tullut tutkittua. Huomenna on muuten Lappeenrannassa neuletapaaminen, klo 12 Majurskassa. Tervetuloa mukaan! (lisätietoja ja seuraavista tapaamisista sopimista täällä: http://groups.yahoo.com/group/lprneulojat/ )

Essex kirjoitti...

Joskus olen sieltä bambua muistaakseni ostanut. Liityin kyllä ryhmään, mutta olen vähän arka tapaaman ketään. Mutta katsellaan, jos joskus uskaltaisin mukaan.